Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
31.12.2021
3.. 2.. 1.. Začíname!
Milí zákazníci, vypočuli sme Vaše priania a prichádzame s úplne novým e-shopom! Veríme, že si tento ligotavý e-shop zamilujete. Každý deň prichádzame... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
07.01.2022
Ako sa správne starať o šperky?
Nedá sa vylúčiť, že pri šperkoch dôjde k nejakým tým oderom, škrabancom a stratia trochu lesku; ale to je v poriadku. Ukazuje to, že s Vami Vaše kleno... čítať celé
03.01.2022
Šperkársky slovníček
Svet šperkov je plný rôznorodých slov a odborných slovných spojení, ktorým nie vždy rozumieme. Klenotnícka terminológia je zaužívaná medzi tvorcami a ... čítať celé
30.12.2021
Typy/vzory retiazok
Retiazka je jedným z mála darčekov, ktorým nikdy nič nepokazíte. Prinášame Vám prehľad tých najzaujímavejších. čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Vrátenie/výmena tovaru do 14 dní

v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov.

Vrátiť tovar je možné:

Vrátenie, aj obe možnosti výmeny

  1. Zaslaním na adresu: FRANK, s.r.o., Plzeňská 13, 04011 Košice

Tovar zabaľte spolu s vyplneným formulárom pre vrátenie tovaru do bublinkovej obálky a odošlite poštou POISTENÝM LISTOM (nie dobierka, nie kuriér) na vyššie uvedenú adresu.

Vrátenie tovaru, bez možnosti okamžitej výmeny:

  1. Tovar môžete vrátiť aj na našu predajňu: OC Galéria, Košice 040 11

Tovar od Vás prevezmeme v našej predajni a podľa Vašej požiadavky vrátenia/výmeny tovaru Vás kontaktujeme v nasledujúcich dňoch. Personál prevádzky nie je oprávnený riešiť vrátenie/výmenu ani reklamácie tovaru; je oprávnený ich len prevziať a predať zodpovednému oddeleniu, ktoré ďalej rieši vrátenie/výmenu/reklamácie tovaru.

Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Šperk je potrebné zaslať bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia zásielky doručovacou službou. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva týkajúca sa takého darčeka účinnosť a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci.  

Upozorňujeme o právach spotrebiteľa, podľa ktorého právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade zmluvy, ktorej predmetom je vec vyrobená na základe špecifikácií spotrebiteľa, prípadne slúži na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb. Príkladom takýchto vecí môžu byť prstene vyrobené na individuálnu objednávku veľkostí, taktiež personalizované výrobky (napr. pomocou gravírovania).

Nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Zákonný nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu vzniká len vtedy, keď spotrebiteľ zakúpil tovar prostredníctvom:

  • zmluvy uzavretej na diaľku (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutej a uzavretej výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu), a
  • zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy na ktorej uzavretie dal návrh predávajúcemu spotrebiteľ na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy uzavretej v prevádzkových priestoroch predávajúceho alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa predávajúcim na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho alebo zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou).

Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Učiniť tak môže v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Na druhej strane, spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.

Upozornenie:
Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni). Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.

Novinky z nášho blogu

Ako sa správne starať o šperky?
07.01.2022
Ako sa správne starať o šperky?
Nedá sa vylúčiť, že pri šperkoch dôjde k nejakým tým oderom, škrabancom a stratia trochu lesku; ale to je v poriadku. Ukazuje to, že s Vami Vaše kleno... čítať celé
Šperkársky slovníček
03.01.2022
Šperkársky slovníček
Svet šperkov je plný rôznorodých slov a odborných slovných spojení, ktorým nie vždy rozumieme. Klenotnícka terminológia je zaužívaná medzi tvorcami a ... čítať celé
Typy/vzory retiazok
30.12.2021
Typy/vzory retiazok
Retiazka je jedným z mála darčekov, ktorým nikdy nič nepokazíte. Prinášame Vám prehľad tých najzaujímavejších. čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Kde nás nájdete

FRANK, s.r.o.
Plzeňská 13
Košice, 040 11

Kontakty
Zákaznícka podpora Šperky Frank
Zákaznícka podpora Šperky Frank
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk